בעקבות החמרה במצב: מרן רה"י הורדם לצורך טיפול רפואי

נתי קאליש No Comments on בעקבות החמרה במצב: מרן רה"י הורדם לצורך טיפול רפואי

לקיים בנו חכמי ישראל: לאחר שאתמול חלה הידרדרות במצבו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום הכהן, מרן הורדם לצורך טיפול רפואי שאמור להימשך עד מחר לייצוב מצבו | הציבור מתבקש להמשיך ולהתפלל לרפואתו השלימה של גדול הדור מרן רבינו שלום בן טופחא מלכה בתושח״י

חכם שלום כהן צילום: יעקב כהן
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר החמרה במצבו הרפואי של נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום הכהן שליט"א, במהלך הלילה מרן הורדם לצורך טיפול מיוחד שעובר בשעות אלו ואמור להימשך עד למחר במטרה לשפר ולייצב את מצבו.

כזכור, אמש דיווחנו כי לאחר אישפוזו של מרן לפני מספר ימים בבית החולים הדסה עין כרם בעקבות זיהום ברגלו, חלה החמרה במצבו של גדול הדור מרן חכם שלום כהן, והוא נמצא במצב קשה וזקוק לרחמי שמים מרובים.

בעקבות ההחמרה במצבו של נשיא מועצת חכמי התורה, התקיימה אמש עצרת תפילה מרכזית לרפואתו בביהכנ״ס היזדים, בראשות הרשלא"צ הרב יצחק יוסף שליט"א, לפני שיעורו השבועי.

בעצרת השתתפו גם מרנן ורבנן הגאון רבי משה צדקה ראש ישיבת פורת יוסף, הגאון רבי אברהם סאלים ראש ישיבת מאור התורה, הגאון רבי שלמה מחפוד אב״ד ׳יורה דעה׳ ומרבני יהדות תימן. לפני התיבה עבר הגה״צ המקובל רבי דוד בצרי.

מבית הרב נמסר: הציבור נקרא להתאסף במקומות שנקבעו ובהיכלי התורה ולזעוק בתפילה ובתחנונים לרפואתו והחלמתו של מרן רבינו שלום בן תופחא מלכה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל. והן קל כביר לא ימאס תפילת רבים.

יו"ר ש"ס אריה דרעי כתב בהתייחסות למצב הרפואי של מרן: "מתוך חרדה לשלומו של אבינו מורנו ומנהיגנו גדול הדור מרן חכם שלום כהן בן תופחא מלכה שליט״א נשיא מועצת חכמי התורה, מתפלל בתחינה יחד עם כל כלל ישראל לרפואתו השלמה והמהירה, בבריאות איתנה בקרוב".

גם ראש הממשלה לשעבר נתניהו כתב: "מתפלל יחד עם כל עם ישראל, לרפואתו השלמה של נשיא מועצת חכמי התורה הרב חכם שלום כהן".

ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד, התייחס אף הוא למצבו של מרן שליט"א: "בשמי ובשם כל עם ישראל, מאחל רפואה שלמה במהרה לנשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן" כתב.



0 תגובות